Bloguri, Bloggeri si Cititori Instagram

joi, 22 august 2013

Tehnici de margelit

Nu demult am descoperit aceasta tehnica , care de altfel nu cred ca este una noua , ci doar nu a fost adusa in actualitate de moda si trend. Ei bine , eu de cand am descoperit-o , pur si simplu am devenit dependenta de acest tip de bijuterii si credeti-ma este perfect valabila sintagma " doar cerul este limita ! "
Este suficient sa achizitionezi snurul care da numele acestui tip de bijuterii , si anume soutache sau mai pe romaneste suitas . Si evident pietre mai pretioase sau nu ...dupa posibilitati . Cu cat pietrele , margelele sunt mai pretioase si micuta opera de arta va arata intr-un anume fel .
In continuare am sa expun si eu cateva din creatiile mele , care din pacate nu-si arata adevarata valoare in fotografii comparativ cu realitatea .


La acest colier , am folosit pietre semipretioase si anume agate roz , margele din cristale Swarovski si snurul renumit . Ceea ce pot spune despre acest colier , lasand la o parte falsa modestie , este ca arata spectaculos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu